دریافت مشاوره صحیح و انتخاب یک تیم مهاجرتی خبره می تواند یکی از کلیدی ترین مراحل مهاجرت شما باشد و پیدا کردن یک تیم مهاجرتی قابل اطمینان بسیار در مسیر مهاجرت شما تاثیر گذار است. در ادامه این مقاله از ایمی وکیل پس از بررسی پارامتر ها و ملاک های انتخاب یک تیم و وکیل مهاجرتی قابل اطمینان به معرفی مشاورین مهاجرتی در مشهد نیز می پردازیم.
 

وکیل مهاجرت در مشهد

استان خراسان و بویژه شهر مشهد دارای موسسات متعدد مهاجرتی میباشد که تمامی این مجموع ها با پیشینه کوتاه و بلند خود اقدام به پذیرش و قبول کردن پرونده های مختلف مهاجرتی و مشاوره مهاجرت در مشهد میکنند. در این مقاله قصد داریم به این مقوله بپردازیم که چرا باید به یک مشاور  مهاجرت با پیشینه قوی و مستند در مشهد مراجعه کنیم.
 

خدمات مشاوره مهاجرت در مشهد

بدون شک برای امر مهاجرت با هر مقصدی مانند کانادا، عمان، ترکیه، آلمان، هلند یا سایر کشور های اروپایی یا به صورت کلی هر کشور دیگری میبایست به یک مجموعه مهاجرتی معتبر در مشهد مراجعه کنیم و فرآیند مهاجرت خود را به یک تیم حرفه ای بسپاریم همچنین ممکن است در مسیر انتخاب مشاور برای انجام امور مهاجرتی خود با افراد مختلفی مواجه شویم که ادعای دریافت ویزای مقاصد مختلف را برای شما داشته باشند، اما فراموش نکنید که انتخاب یک موسسه معتبر که با قوانین بروز مهاجرتی آشنا میباشد بسیار مهم است، چرا که قوانین مهاجرتی کشور هایی نظیر کانادا دائما در حال تغییر بوده و نیازمند رصد دائمی سایت اداره مهاجرت کشور های مقصد میباشد.
 

موسسه مهاجرتی در مشهد

قبل از شروع و معرفی بهتر است شرح کوتاهی از وظایف و نحوه انجام کار موسسات مهاجرتی داشته باشیم. اصولاً دفاتر، موسسات مهاجرتی، وکلا یا شرکت های مهاجرتی، مجموعه هایی حقیقی و یا حقوقی فعال در امر مهاجرت هستند که با مراجعه به آنها و بستن قرارداد به راحتی می‌توانید به کشور دلخواهتان نقل مکان کنید. شهر مشهد که دومین کلان شهر ایران محسوب می‌شود؛ سالانه متقاضیان زیادی از این شهر به کشورهای خارجی مهاجرت می‌کنند. افراد با مراجعه به گروه مهاجرتی ما در مشهد می‌توانند از روش ها و هزینه های مهاجرت به مقاصد مهاجرتی خود مطلع شوند.

ویژگی های یک موسسه مشاوره مهاجرتی در مشهد

مراکز مشاوره و دفاتر مهاجرتی نیازمند پیش نیازی هایی هستند که میتوان آنها را ملاک بر برتری آنها نسبت به یکدیگر دانست

کادری مجرب و حرفه ای
فرم ارزیابی رایگان
خدمات آنلاین
هزینه کم
سابقه زیاد
اطلاع از قوانین بروز مهاجرتی
داشتن دفتر فعال برای مراجعه حضوری
 

مشاورین با تجربه

مهمترین ویژگی‌ ای که باید یک دفتر مهاجرتی در مشهد باید داشته باشد، داشتن یک تیم کامل و حرفه ای و همچنین با تجربه در زمینه مهاجرت است. معمولاً افرادی که قصد مهاجرت به کشورهای خارجی را دارند، اطلاعات کافی در این زمینه ندارند. این افراد به سراغ دفتر مهاجرتی در مشهد می‌روند که بتواند به خوبی آن‌ها را راهنمایی کند و به علامت سوال‌های شکل گرفته شده در ذهن شان پاسخ دهد.

فرم ارزیابی رایگان

برخی از موسسات و دفاتر مهاجرتی فرم هایی تحت عنوان فرم ارزیابی رایگان در اختیار شما قرار میدهند که به واسطه پر کردن آنها می توانید وضعیت پرونده خود برای مقصد های مهاجرتی مختلف را متوجه شوید.

داشتن دفاتر رسمی برای مراجعه حضوری

یکی از مواردی که می تواند تاثیر زیادی برای انتخاب یک مشاوره مهاجرتی داشته باشد وجود دفتر فیزیکی در کشور است چرا که اکثر شرکت هایی که خدمات مهاجرتی ارائه میدهند و همچنین تبلیغات گسترده ای در فضای مجازی دارند متاسفانه دارای محل ثابت، شرکت ثبت شده و مجوز های لازم در داخل کشور نمی باشند. اما در این بین شرکت هایی نیز هستند که علاوه بر داشتن مجوز های فعالیت از سازمان ها و نهاد های کشور دارای دفاتر فعال واقع در شهر مشهد می باشند تا شما امکان مراجعه حضوری نیز به دفاتر آنها داشته باشید.

آشنایی با قوانین مهاجرتی

روش‌های مهاجرتی زیادی نظیر مهاجرت تحصیلی، مهاجرت کاری، مهاجرت از طریق خرید ملک و … وجود دارد و هر کشور قوانین و شرایط مخصوص به خودش را دارد. از طرفی سالانه قوانین جدیدی برای مهاجران خارجی قرار داده می‌شود. موسسات مهاجرتی باید به تمامی این قوانین آشنایی داشته باشند و بداند که کدام‌یک از روش‌ها دیگر مناسب رفتن به کشور دیگری نیست. همچنین بتوانند مسیر مهاجرتی مناسبی را به مهاجر طبق شرایطی که دارد پیشنهاد کنند و در صورت نیاز کشور مناسب‌تری به او پیشنهاد دهند. کانادا کشوری است که روش‌های مهاجرتی آن در حال تغییر است و روش‌های جدید و بهتری جایگزین می‌شود. اگر دفتر مهاجرتی کانادا در مشهد با قوانین جدید و منسوخ شده این کشور آشنا نباشد به راحتی می‌تواند شما را از اخذ ویزای این کشور باز دارد.

خدمات مشاورین مهاجرتی

مشاورین و شرکت های مهاجرتی طیف گسترده ای از خدمات را می توانند به شما ارائه کنند تا مسیر مهاجرت برای شما هموار تر شود در ادامه لیستی از خدماتی که این مراکز می توانند برای شما در نظر بگیرند آمده است :

مشاوره کم هزینهفرم ارزیابی رایگان
آشنا کردن متقاضی با هزینه‌های مهاجرت و زندگیارائه بهترین راه مهاجرتی با توجه به شرایط فرد
هزینه کم مهاجرتمعرفی بهترین روش مهاجرتی
مشاوره‌ای دلسوزانهدادن اطلاعات کامل به متقاضیان
در اختیار گذاشتن یکی از بهترین وکلای حقوقیارائه باصرفه‌ترین روش مهاجرتی به شما
چک لیست مدارک لازم

جمع بندی

مشهد یکی از شهرهای ایران است که در استان خراسان رضوی قرار دارد. سالانه متقاضیان زیادی از این استان و از طریق یکی از دفاتر مهاجرتی شهر مشهد به کشورهای خارجی سفر می‌کنند. انتخاب بهترین موسسه مهاجرت در مشهد شاید کمی مشکل به نظر برسد؛ اما طبق معیارهایی که در این مقاله برای شما بیان شد، نباید دیگر کار چندان مشکلی وجود داشته باشد. بهتر است که موسسه انتخابی شما سابقه درخشانی در اخذ ویزای کشورهای خارجی داشته باشد؛ چرا که این مورد علاوه بر دادن اطمینان خاطر به شما موجب سهولت کارتان در اخذ ویزای کشور مورد نظرتان می‌شود.

معرفی 5 شرکت مهاجرتی برتر در مشهد

تعداد متقاضیان مهاجرت به صورت روزانه در حال افزایش است و از همین جهت تعداد دفاتری که در مشهد خدمات مهاجرتی ارائه می کنند نیز در حال بیشتر شدن می باشد. در این بین موسسات و گروه های مهاجرتی متعددی وجود دارند که به واسطه تجربه چندین ساله خود در ارائه این خدمات می توانند نقش پررنگ تری در نحوه رسیدن شما به ویزای کشور مقصدتان را ایفا کنند. در ادامه ی این مقاله قصد داریم شما را با تعدادی از بهترین دفاتر مهاجرتی در مشهد آشنا کنیم.

  • ایمی وکیل
  • گروه مهاجرتی افق ماندگار

ایمی وکیل بهترین مشاوره مهاجرت در مشهد

پلتفرم ایمی وکیل به عنوان جامع ترین وبسایت معرفی وکلای برتر مهاجرتی در ایران فعالیت می کند و تلاش دارد تا با بررسی نکات مختلف در خصوص نحوه ارائه خدمات موسسات مهاجرتی مختلف اقدام به معرفی بهترین وکلای مهاجرت به کاربران خود کنند. از مواردی که در انتخاب بهترین گروه های مهاجرتی در مشهد برای قرار گرفتن در این لیست تاثیر دارد می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • داشتن مجوز های لازم
  • شفاف بودن قرارداد ها
  • هزینه های منطقی
  • امکان مراجعه حضوری

گروه مهاجرتی افق ماندگار

گروه مهاجرتی افق ماندگار برند شناخته شده در حوزه مهاجرتی یکی از خوش نام ترین موسسات مهاجرتی در شهر مشهد است که با بیش از 15 سال سابقه فعالیت در حوزه مهاجرت می تواند یکی از موسسات قابل اطمینان برای انجام پرونده های مهاجرتی شما باشد.

  • آدرس: مشهد – بلوار جانباز، برج اداری مروارید
  • تلفن: 05131071
  • سایت: ofoghint.com

کلام آخر ایمی وکیل در خصوص پیدا کردن مشاور مهاجرت در مشهد

همان طور که در طول مقاله نیز اشاره شد، نحوه نگارش پرونده های مهاجرتی بسیار مهم است و در صورت قرار دادن مدارک اشتباه در پرونده و یا استفاده از روش مهاجرتی نا مناسب ممکن است تبعات زیادی برای شما داشته باشد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم که به مراکز و موسسات قانونی و با تجربه به دور از هزینه های این مسیر مراجعه کنید.

By admina

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *